Dviračiu iš DE per DK į SE [Trumpai]

Kelionės metu nuvažiuota dvigubai daugiau, nei buvo planuota – 870km. Per dieną, jei nepučia priešpriešinis vėjas, maždaug 80-90 numinti nesunku. Kai nuvažiavome 137 km, tai nedaug ir pamatėme, ir be vakarienės likome, tai ar verta tiek minti? 🙂 Naudojomės tik popieriniais ir gatvėse esančiais žemėlapiais, šiek tiek pagrybavom, bet gal nesusidarė papildomi 100km 🙂 Nors ir išplaukėme keltu namo diena vėliau, nei planavau, bet aplankėme daugiau vietų – labai jau gražūs bukletėliai pasimaišė po ranka ir niekaip negalėjom ten nenuvažiuoti. Kur labiausiai patiko ir verta užsukti, matyt geriausiai parodys nuotraukų žemėlapis.

Beje, nė karto neišėjo išvažiuoti anksti ryte – gi reikia palapinę išardyti, kuprines sukrauti, pririšti, pasidaryt valgyt, suspausti miegmaišius, kilimėlius…

Vokietijoje dviračių takai/keliai – labai patiko, ten gal kažkokia ypatinga pakrantė. Nesidomėjau – nežinau, bet šiokių tokių keliautojų sutikom. Kempinguose kainos nedidelės 10-16 eurų dviem žmonėms ir karštas vanduo papildomai kažkiek.

Danijoje kuo arčiau sostinės, tuo idealesni dvirtakiai. Kitur šiek tiek nusivyliau, net pagalvojau, kad žmogus, kuris rašė, jog pravažiavo panašiu keliu, ištiesų važiavo traukiniu… Šiaip vis tiek Danija ideali dviratininkams – jei važiuoji tiesiai, tave visada praleis norintys sukti į dešinę. O jei iš šalutinio išvažinėja irgi praleis! Visai nesvarbu kokiu greičiu tu važiuoji ar net jei iš baimės sustojai – jie stovės ir palauks – net nesiartins ir nebandys užlįsti, kaip lietuviai užlenda ant pėsčiųjų perėjos… Man atrodo, kad aš ten žiauriai važinėjau, ne pagal taisykles išlįsdavau į kelią, nepraleisdavau jokių mašinų iš dešinės… čia ne iš blogo, tiesiog pasimesdavau truputį. Gėda aišku – bet niekas neaprėkė ir ramiai praleisdavo(bijojau aišku pažiūrėti į jų veido išraišką, bet nemanau, kad būtų baisi). Nakvynė kempinguose tai jau didesnė nei Vokietijoje – 30-40lt žmogui, kai kur su virtuve, karštu vandenu, o kai kur už viską papildomai reikia mokėti. Žinoma galima nakvoti shelteriuose arba tent place, sumokėsit po max 10litų už žmogų. Tik reikia išsiaiškinti kur jie yra prieš važiuojant, suplanuoti kada kur būsite ir užsirezervuoti.

Švedijoje mūsų važiuotu maršrutu su dviračių takais daug prasčiau, bet vis tiek daug geriau, nei Lietuvoje. Jeigu reiktų dar kartelį ten važiuoti, galbūt pirkčiau žemėlapį ar važiuočiau pakrante. Gal ten bus takų? 🙂 Kempingai pigesni nei Danijoje, maždaug 190 kronų už abu žmones mokėjom. O gal čia tik už palapinę, nesupratau 🙂

Kelionei ne sezono metu(gegužės 22 – birželio 4) dviems žmonėms išleidome:

Jeigu planuojate važiuoti dabar(vasarą), kainos bus šiek tiek didesnės ir keltų, ir kempingų. Jegu dar neturite dviračio, miegmaišio, palapinės – kelionei reikės daugiau pinigų 🙂 Bet vis tiek manau reikia bent kartą imti ir nusipirkti šiuos tris daiktus. Jei ne užsienyje, tai bent Lietuvoje šiek tiek pakeliaukite.

Visos kelionės aprašymo dalys:

7. Höör-Karlshamn
  8. kelionės pabaiga

Apie pow
Google+ URL - http://www.google.com/+powww

5 Responses to Dviračiu iš DE per DK į SE [Trumpai]

1. Tautis says:

niugi smagiai susiskaitė, tik va į Švediją nebenoriu :/ patys važiuotumėt vėl tuo pačiu mašrutu su dabartine patirtim? norėjau aplankyt skandinavus, bet kol kas tai dar tik idėja be aiškių konturų, tad rankiojuos svetimas patirtis

• pow says:

Matai, Švedija buvo ta šalis, kuriai visiškai nepasiruošiau. t.y. tik išsispausdinau google maps vieną lapą, kad maždaug žinočiau kur tas uostas. O nuvykus žemėlapiam pagailėjom pinigų (gal ten ir buvo konkrečiai su dviračių takais). Prieš važiuojant reikėtų išsiaiškinti kur yra tie dviračių takai, spėju palei jūrą turėtų gi būti kokia eurovelo trasa ir pasiimti daugiau nei dešimt dienų išeiginių, jei norisi dar ir pailsėti.

2. Lilija says:

Labuka. Mes planuojame vykti rugpjūčio mėn. į Švediją. Iš Klaipėdos į Karlshamną. Iš jo Į Elando salą. Gal kas kokių patarimų galėtų duoti. Ačiū.

• pow says:

Labas, deja, daugiau Švedijoj neteko pabuvoti, tai apie tas vietas tiksliai nieko negalėčiau pasakyti. Lauksiu atsiliepimų apie kelionę kur nors internete vėliau.

3. Atgalinis pranešimas: Pagaliau baigiasi vasara! Prisiminimai. « Perkam. Taupom. Neperkam.