Dviračiu iš Vokietijos per Daniją į Švediją I. [Kiel-Puttgarden]

Kaip jau rašiau ankstesnėje žinutėje apie kelto bilietų pirkimą internetu, keliavom dviese į Vokietiją. Pasiėmėm tik dviračius ir planavom nuvažiuoti nuo Kylio iki Karlshamn’o Švedijoje, t.y. apie 500km per truputėlį daugiau nei savaitę, be jokio GPS’o tik turint apytikslį maršrutą ir  žemėlapį. Turėjom dar kompasą kinų gamybos juodai dienai.

Ką gi , tik išvažiavus iš kelto pasitiko nežinomybė – nei kaip išvažiuoti iš uosto, nei kur toliau. Turėjau tik tokį Vokietijos  dviračių takų žemėlapį. Raudonai pažymėtas dviračių takas, kuriuo mes ir stengėmės važiuoti.  Tiksliau suradome baltame fone žalią dviratuką ir stengėmės laikytis tų krypčių.

Vokietijos dviračių takų ženklai

Pirmą dieną spėjome nuvažiuoti tik apie 14 km iki pirmo kempingo(Moltenort campingplatz, Heikendorf, 16 EUR), nes keltas atplaukė pakankamai vėlai ir neįsivaizdavom kempingų darbo laiko🙂

Kitą dieną pasiekėm visus savo važiavimo dviračiu  rekordus –  numynėm šiek tiek daugiau nei 100km. Pagal mano planus buvo 50km. O taip išėjo, kad truputėlį pagrybavom palei jūrą, užtaikėm ant

Platus Baltijos pakrantėje dviračių takas Vokietijoje

Platus pakrantėje dviračių takas

tupikų prie karinių zonų pajūry, bet niekaip negalėjom sustoti. Šiaip važiuoti šiuo maršrutu labai patiko – ir patogus kelias, ir vaizdas, oras geras, tik reikia sekti žalius dviratukus baltam fone ir daugiau niekuo nepasitikėti.  Iš tiesų ne visur buvo asfaltas, teko truputėlį ir tokiais laukų takeliais, žvyrkeliu pavažiuoti, bet ten toks jausmas tik dviratininkai važiuoja. Kai nuvažiavom virš 90 pavargom, bet nežinojom kur kempingas kitas🙂 Tai teko pasivažinėti į kalniuką ir keletą kilometrų paklaidžioti kol galų gale radome Seekamp kempingą, kurio administracijos jau nebuvo… Tai nei žinojome kur galima statyti palapinę, nei kokia kaina, nieko – vokiečių kalbos gi nemokam.

Kitą dieną susikrovėm daiktus ir galų gale pasirodė darbuotojas, dar pastebėjau, kad ant durų parašyta anglų kalba ką daryt, jei nėr jo😀 Sumokėjau tik 10 EUR ir gavau Danijos rytinių salų žemėlapį, kuris pravertė, nors ir turėjau visos su nacionaliniais dviračių takais. Šią dieną važiavom į Fehmarn salą iš kurios turėjome keltu patekti į Daniją. Vienu metu nebesupratom kur rodo gerojo vokiečių dviračių tako ženkliukas ir sudvejojom, nes kelias veda į autostradą. O pro šalį važiuojantis vokietis ėmė ir sustojo vidury kelio(gerai, kad iš paskos važiuojantis nežioplinėjo) ir paklausė ar į salą važiuojam ir parodė kur tas kelias pasislėpęs🙂🙂 Krūmai truputėlį užstojo.

Į salą

Saloje laikėmės rytinio raudonojo kelio iki Puttgardeno.  Iš ten kėlėmės keltu į Rødby.

Šiek tiek nuotraukų galite rasti čia.

>>Dviračiu iš Vokietijos per Daniją į Švediją II. Rødby-Møn

>>Dviračiu iš Vokietijos per Daniją į Švediją III. Møn

Apie pow
Google+ URL - http://www.google.com/+powww

4 Responses to Dviračiu iš Vokietijos per Daniją į Švediją I. [Kiel-Puttgarden]

1. Atgalinis pranešimas: Dviračiu iš Vokietijos per Daniją į Švediją II. Rødby-Møn « Perkam. Taupom. Neperkam.

2. Atgalinis pranešimas: Dviračiu iš Vokietijos per Daniją į Švediją V. Køge-København (Kopenhaga) « Perkam. Taupom. Neperkam.

3. Atgalinis pranešimas: Dviračiu iš Vokietijos per Daniją į Švediją III. Møn « Perkam. Taupom. Neperkam.

4. Atgalinis pranešimas: Dviračiu iš Vokietijos per Daniją į Švediją IV. Møn-Fakse-Stevns-Køge « Perkam. Taupom. Neperkam.