Pirkimas internetu – Lonas.lt

Sako nusipirk antčiužinį. Galvoju, vat imu ir perku. Pažiūrėjau porą čiužinių kitose parduotuvėse, kurios buvo pakeliui. Galvoju, ką čia, reikia internetu imti. Būtina gi išbandyti ką nors. Atsidarau Lonas.lt

Pirmame puslapyje šviečia pasiūlymas išsirinkti čiužinį per dvi minutes. Ah, ir vėl tos minutės, kurios dažniausiai būna netokios. Nors čia konkrečia produkcija prekiaujantis puslapis, tai gal turėtų būti nesunku ir per dvi minutes. Visgi, man ne jo reikia. Šone pastebiu dar didelį geltoną skaičių, kad nuolaida… antrai prekei. Na nereikia man dviejų daiktų, nereikia. Užtat, antčiužiniai patenka į atskirą kategoriją ir jų yra tik 5. Kaip visada – ieškau pigiausio. Galima nepaskaičius nusipirkti, o galima ir paskaityti. Pagrindiniame puslapyje pateikiama beveik visa reikalinga informacija, apart vienos bent man gan svarbios. Pvz. pigiausią reikia valyti sausu cheminiu būdu. Kas čia toks? Dar man reikės savo užvalkalą kažkur tempti vietoj grūdimo į skalbimo mašiną? Pigiausias netinka. Imam kokį kietesnį.

Ką padaryčiau šiek tiek kitaip?

  • Jeigu prekė yra kažkokia kitokia, geresnė ar šiaip turi kažkokį apribojimą naudojimo, tai žinoma to nerašyčiau, bet parašyčiau prie kitų, kurios to apribojimo neturi.  Pvz. kad ir uždėčiau mažą ikoną šalia čiužinio nuotraukos su plovimo laipsniais. Vietos tikrai yra.

Tai va, išsirinkau, apkalbėjau informacijos pateikimą. Einu pirkti. Rašo, kad pristato per 15 d. d. Velnias, kaip ilgai laukti.  Užtat žada užnešti net iki lovos, jei reikia. Bet ką čia tas man reikalingas “čiužinukas“, galiu ir be pagalbos jį tampyti.

pirkimoInformacija.png

Lonas.lt prekių krepšelio puslapio informacija

Nusprendus tęsti toliau, pamatau dar mažai kur matytą, galimybę pasirinkti pristatymo dieną. Va čia galvoju kietai, nors ir reikės ilgai laukti. Juk svarbiausia, kad atneš iki namų durų.  Pasirenku norimą dieną. Gautame patvirtinime parašyta, kad pristatys iki pasirinktos dienos. Optimistiškai tikiuosi, kad visada bus anksčiau. Aha. Atėjus tai dienai, niekas neskambina. Parašau laišką. Sako, kad jau atidavėme kurjeriui ir jis pristatys… rytoj. Atsiprašome. Ačiū, apie tai, kad bus poryt, galėjot ir vakar informuoti. Pasakau, kad rytoj man netinka ir prašau pakeisti laiką. Pagal susirašinėjimą suprantu, kad jis bus pakeistas į tinkamesnę dieną ir informacija perduota kurjeriams. Kitą dieną ramiai išvažiuoju ir gaunu SMS, po to dar ir skambutį, ar jūs namie, atvežėme. Na… kaip suprast ar namie. Gi turėjo pakeisti pristatymo laiką. Nežinau ar čia kurjeriai nesugebėjo susitvarkyti, ar visgi tas laikas buvo nepakeistas, bet man visai tai nepatiko.

pasirinkitePristatymoLaika.png

Lonas.lt pristatymo pasirinkimo kalendorius

Ką padaryčiau šiek tiek kitaip?

  1. Informuočiau klientą apie užsakymo nuokrypius bent el. paštu, o ne tik atsiųsčiau sąskaitą, kad perduota kurjeriui.
  2. Ar tikrai reikia to kalendoriaus? Taip, tai labai geras funkcionalumas, bet jei jis dažniausiai neatitinka tiesos, tai gal geriau jo net neturėti? Jei visgi vėlavimas yra išimtis, tai informuokite klientą (1).
  3. Jei iš tikro nespėjate per 15 d. d., tai gal geriau rašyti, jog pagaminama per 4 savaites ir atiduoti kurjeriams tik susiderinus, kad pirkėjas tikrai galės priimti? Juk čiužinių ofise neatsiimsi.

 

Apie pow
Google+ URL - http://www.google.com/+powww

Komentarai uždrausti.