O gi kažkada vyko Google Engage diena…

Google Engage susitikimo vietos žymė

Google Engage susitikimo vietos žymė

Vakar Login paskelbė, kad konferencijos metu per Google pusdienį pranešimą skaitys Morten Barkfeld apie AdWords. Tai privertė prisiminti Google Engage dieną Vilniuje ir šiek tiek peržvelgti buvusius pristatymus.

Įžanginė su nemažai skaičiukų turinčių gražių nuliukų buvo Lars Lehne “Make the web work“. Net 90 procentų interneto naudotojų prieš kažką pirkdami ar užsakydami apsilanko interneto paieškos sistemose ir ieško informacijos. Pasakota apie interneto teikiamų galimybių panaudojimo augimo tendencijas ir be paieškos mes nė pro kur niekaip neišsiverstume tokioje masėje informacijos. Pvz. per dieną išsiunčiama 340 milijonų Twitter žinučių, o kas sekundę įkeliama po valandos trukmės vaizdo įrašų į Youtube… Tai va, tam, kad naudotojas, pirkėjas, klientas rastų ko jam tikrai tuo metu reikia, padarytų tinkamą pasirinkimą ir Jūsų verslas klestėtų – reikia “įdarbinti” Google. Keletas pristatymo pabaigoje paminėtų teiginių: Vertė svarbiau nei kaina. Kišk pinigus į burną (atsiprašau, bet aš taip išversčiau :)).

Janusz Moneta “Google vision for agencies in the marketPotential and future for the sector” – pasakė, kad net 53 procentai neturi interneto puslapio, o 48 – nesireklamuoja. Stulbinantys skaičiukai, todėl Google siūlo Google Engage agentūroms. Užsiregistravę gali gauti kuponų, tapti sertifikuotais, dalyvauti konkursuose, mokymuose ir kituose renginiuose. Pateikė ir keletą sėkmės istorijų video, kaip per kelis metus verslas sėkmingai išaugo.

Google+ būdelė

Google+ būdelė

Regimantas Urbanas “Google Engage pristatymas ir programos nauda Lietuvos agentūroms” – papasakojo apie tai, kas pavadinime, ir nepamiršo paminėti kas laukia ateityje. Tiksliau atsiras agentūrų žemėlapis, naujienlaiškis, bus daugiau renginių, sezoninių akcijų ir komunikacija per G+ socialinį tinklą su hangout’ais, konsultacijos, konkursai, rinkos tyrimai. Kaip ir verta laukti.

E-wolff sėkmės istorija (įžvalgos) kaip per aštuonis metus išaugo nuo darbo vos ne rūsyje iki darbo kelių aukštų pastate. Viena iš įdomesnių prezentacijų, nes pateikiamos įžvalgos per visus tuos metus, pasakojama nuo pradžios iki galo ir su pavyzdžiais kaip ir ką reikėtų daryti, kaip jie susirado klientų ir kaip jų ieško, kaip dirba. Paaiškina, kad neužtenka skaičiuoti paspaudimus ir pirkimus, bet reikia įdėti pastangų į optimizavimą, tinkamą puslapio dizainą, pritaikymą naudotojams visa tai patikrinant su Analytics. Pristatyme pateikia tris paveiksliukus ir kaip išauga veiksmai su norimu puslapio bloku (pvz. registracija, pirkimas ar pan.). Nepabijojo papasakoti ir už kokias paslaugas uždirbo ir uždirba – pirmiau skaičiuodavo tik paspaudimus, vėliau pradėjo orientuotis į paslaugas/konsultacijas.

Kita pasakota istorija jau lietuvių “E Ekspertai” įmonės pavadinimu Kliento sėkmė = agentūros sėkmė. Vertės pardavimas. Pateikia surastą sėkmės formulę ir kaip ją pasigavo, skaičiukus apie pasiekimus: 1500 kampanijų = 400 klientų = 2x kasmet  auga = 3 metai darbo. Kaip ir E-wolff naudojosi internetine paieška, įvertino klientus, dar ir nebijojo kritikuoti ir mokyti klientų. Kaip ir turėjo analizavo gaunamus rezultatus, kad padidintų efektyvumą, orientavosi į konversiją.

Po sėkmės istorijų buvome supažindinti kaip tą sėkmę pasiekti naudojant konkrečius produktus ir įrankius “Kaip siekti sėkmės su „Google Engage“ – produktų sprendimai (darbas su MCC, AdWords naujienos, ataskaitos)“. Tokia mokomoji prezentacija, todėl ją būtinai reikėtų peržiūrėti, nors ne visi paveiksliukai ir matosi. Ypač jei nesate tikri ar viską žinote, ar tiesiog neaišku nuo ko pradėti, ar kaip įvertinti tai, ką darote (visko gi būna). Taigi, pristatė MKC – mano klientų centrą, kuriame galima valdyti visų savo klientų AdWords paskyras centralizuotai – vienu prisijungimo vardu (jei gerai prisimenu, nedaug kas pakėlė ranką patvirtindami naudojimąsi). Papasakojo ir apie Google Analytics žaidimus su raktiniais žodžiais, ir apie pateikiamas ataskaitas, tarp kurių galima pamatyti net prarastus parodymus dėl biudžeto ar reitingo. Daugiau įdomybių galima rasti 32 puslapyje sekant pateikiamas nuorodas į šaltinius, įrankius ir AdWords forumą lietuvių kalba.

Į tokias grupes pasiskyrė Google Engage renginio lankytojai...

Į tokias grupes pasiskyrė Google Engage renginio lankytojai. O dovanas tai visas gavome.

Na ir paskutinis pristatymas apie tai koks Google yra kietas ir kaip dirba. Šaraškino kontorose dirbantys geriau nežiūrėkit arba keiskit darbą.

Apie pow
Google+ URL - http://www.google.com/+powww

7 Responses to O gi kažkada vyko Google Engage diena…

  1. Klaudijus sako:

    E-wolf pranešimas buvo geriausias. Gaila kad pradžią praklausiau.
    Apie vieną pranešimą atsiliepei žiauriai per gerai:)
    p.s. prie kurių priklijavai savo lipduką?

    • pow sako:

      na man e-wolff ir patiko labiausiai. O apie kurį per gerai? Aš gi taip švelniai, kažkaip pabijojau labai kritikuoti… :)))

      prie paskutinio klijavau, bet tai nieko nesako :))

  2. Klaudijus sako:

    Buvo rimtuoliai, pokštininkai, nestandartiniai ir praktikai:)
    Švelniai tariant, man silpnai pasirodė ne tie iš užsienio:)

    • pow sako:

      prie praktikų, nors ten labiau įskaičiau “praktiškų” (per daug reklama veikia mane:))

      kiek man tekdavo klausyti, tai “baltai” dažniausiai neįdomiai pasakoja ar neįpratę kalbėti prieš auditoriją, arba nepasiruošę. Dėl informacijos tikslingumo, tai čia jau pagal kiekvieno lūkesčius ir įgūdžius…

  3. Klaudijus sako:

    Pow, šiandien nepavyko ištrūkt. Brūkštelėk man savo tel. nr. tuo pačiu el. paštu, susitarsim:)

  4. Mindaugas sako:

    Sveiki, yra ir renginio video blog’as: http://youtu.be/iVluCho4x9M?hd=1

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: