Apie pow
Google+ URL - http://www.google.com/+powww

10 Responses to Pirkimas internetu 22. bilietupasaulis.lt arba kaip aš pražioplinau išankstinius bilietus

  1. MekDrop sako:

    Aš irgi kiek privargau kol tą bilietą nusipirkau… galbūt skamba ir durnai bet man atrodo kad tai šūdiniausia bilietų pardavimo sistema kol kas internete kokią tik teko man matyti.

    • pow sako:

      kol kas maximafoto.lt blogesnė :)) neskaitant to, kad ten ne tokia ir elektroninė parduotuvė, nes nereikia mokėti internetu🙂

      • MekDrop sako:

        Man visvien ši atrodo blogesnė. Pagrindinė priežastis – net su kita naršykle prisijungus negalima išvalyti iš prekių krepšelio nereikalingų bilietų taip lengvai. Beto to, spaudinėjant x-us šalia užsakymų man kažkaip pavyko ką noriu pratrint… tikrai nepaaiškinsiu kaip tai padariau, nes pats nelabai suprantu ;D

        Kas liečia mokėjimus, kažkodėl tik pasirinkus bilieto atsiimimą kasoje atsiranda normalesni mokėjimo būdai. Keisčiausia tai, kad iš esmės jie galėtų būti įgyvendinti ir virtualiai bet kažkodėl pateikiami tik kaip galimi realioje aplinkoje. Dėl to, manau, kad ne prastą usability reiktų kaltinti, o kompaniją, kuri į atsakingą vietą priima žmogų visiškai neturintį suprantimo apie elektroninį verslą.

      • pow sako:

        oo, sugebėjai dar x-us rasti, aš tokių kaip ir nemačiau :))
        dėl mokėjimų, tai ne visur yra tas mano turimas bankas irgi…😦

  2. Atgalinis pranešimas: Tweets that mention Pirkimas internetu 22. bilietupasaulis.lt arba kaip aš pražioplinau išankstinius bilietus: -- Topsy.com

  3. Vilius sako:

    Todėl ir reikia naudoti populiariausius bankus, o ne kažkokius apmirusius😀 Beto perkant internetu neblogai būtų turėti VISA/MasterCard tada išvis mažai problemų kylą.🙂

    • pow sako:

      ar perskaitei prie Visa/Mastercard paveiksliuko tekstą, kad bilietai išduodami tik pateikus asmens dokumentą kasoje ir ateiti privalo tos kortelės turėtojas?

  4. Ignas sako:

    O man visai patinka ta el. parduotuve, nezinau, ka tu ten prispaudei, man viskas pavyko, kiek kartu pirkau.

  5. eva sako:

    nesamone visiska, nesuprantu kaip galima taip idiotiskai. neimanoma nusipirkti nieko. as niekaip negaunu patwirtinimo-nusiperku ir negaunu jau dukart. kokie nevisprociai kure sia sistema?

    • pow sako:

      neskubėk, jei darei apmokėjimą el,. banku. Gali būti, kad reikia palaukti kol suvaikščios pinigai ir tik po kokios pusės val gausi patvirtinimą.

Parašykite komentarą

