Elektroniniu paštu prisiskambink :)

Prieš keletą metų mėgdavome juokauti ir sakyti, kad „Tele2 po ledu“ – t.y. ne visada esi ryšio zonoje. Paskutiniu metu vis dažniau prisimenu šį posakį, nes mano telefonas vis be ryšio ir be ryšio. Iš pat pradžių netikėjau kai kiti skundėsi, kad man negali prisiskambinti. Visgi galų gale įtikino ir vėliau užsisakiau paslaugą, kuri praneša apie praleistą skambutį žinute ir elektroniniu paštu. O tuomet ir pamačiau, kad tikrai po ledu tas telefonas. Nunešiau į garantinį. MTTC jokio pakaitinio nedavė – kaip visada  sako neturim, nors puslapyje rašo, kad pakaitinį atitinkamai pagal paliekamo kainą duoda. O tai ką daryti kai visas gyvenimas sukasi ant telefono? Ypač ant išmanaus? Dzin🙂

Iš tiesų, tai tikrai kartais tiek to, bet dabar įdomiausias dalykas  yra ne tai, kad po  garantinio aš vis dar būnu ne ryšio zonoje, o tai, kad kai kas negali man prisiskambinti aš beveik tuojau pat gaunu elektroninį laišką su pranešimu kas skambino. Neklauskite ar Wifi netyčia neįjungtas, nes jis išjungtas. Įjungtas tik mobilus internetas ir paštas nuolatos  sinchronizuojasi. Kartais telefonas, kad atėjo laiškas į pašto dėžutę supypsi daug greičiau, nei kompiuteris. Ar jums taip būna? Kai kas sakė, kad būna ir pasiūlė perkraudinėti savo mobilųjį dažniau. Bet ar žmogui, kuris pabandė prisiskambinti ir nepavyko, pasakysi, kad bandykite dar kartą ar palaukite, man  reikia perkrauti savo telefoną. Gi telefonas ne kompiuteris, nors ir atlieka daug jo funkcijų.🙂

O dabar dar šiek tiek juokinga istorija. Kai gaunu laišką ar kas parašo į GTalk, telefonas supypsi tokiu įdomiu garsu pavadintu Caffeinated Rattlesnake. Vieną kartą tolėliau sėdintis žmogus prieina ir sako, ė, žiūrėk kažkas mano kompui atsitiko, kažkokius keistus garsus pradėjo skleisti. Ką daryyyt?? Tada pasiklausiau kokius… O pasirodo tuos garsus skleidė mano telefonas, ne tas nešiojamas. Priminė ši situacija kažkada aprašytą istoriją su bevieliais įrenginiais :))

Apie pow
Google+ URL - http://www.google.com/+powww

Parašykite komentarą

