Mano pirmas diskelis

Prieš beveik dešimt metų man mama nupirko pirmąjį diskelį. Kaip bebūtų keista, jis nebuvo toks, kaip ir visų – ryškiai salotinis. Kas mane pažįsta pasakytu nieko čia keisto, pas tave viskas tokios spalvos… Ar dar turite kas nors skaitytuvus? Ar teko paskutiniu metu naudotis?

O šiaip, vis dar matau išlendančius prieštaravimus bandymui apmokestinti „naująsias“  informacijos laikmenas. Bet…  ar tai, kad jie apmokestins reiškia, kad mes galėsime viską siųstis ir įsirašyti nemokamai? Juk pirkdami laikmeną, mes jau sumokėjome… Bet… jei aš tose laikmenose laikau tik savo nuotraukas ir kitas bylas? Nesidomėjau kiek jie ten ruošiasi apmokestinti, tai nemanau, kad visa tai būtų milijonas. Nors ir taip neplanuoju pirkti jokių laikmenų. Juk muziką galima klausyti internete, ne tik radiją. Pabrėžiu, klausyti, bet ne kopijuoti. Pvz. klausau Radiocentro, kai nepamirštu pasileisti Exaile arba tiesiog Apocalypticos pačiame Firefox‘e ir jokių man laikmenų nereikia… O jeigu kalbėtume apie literatūrą, tai yra gi žmonių, kurie parduoda jau skaitytas knygas. Kažin gal dar ir knygas apmokestinti dvigubai reikia? Juk nusipirkęs perskaitysi ir vis tiek kažkam parduosi –  leidykla ir autorius juk nieko negaus… O programinę įrangą gi irgi galima atviro kodo naudoti. Manau, kad lengviau būtų apmokestinti atvirą kodą🙂🙂🙂

Ir visgi apie ką aš čia, aš tik norėjau parodyti savo pirmąjį diskelį. Neištirpkite, vasara vėl grįžo…

Apie pow
Google+ URL - http://www.google.com/+powww

6 Responses to Mano pirmas diskelis

  1. NePo sako:

    Mano visi buvo juodi😀
    Ir nesinaudojau visą amžinybę.

    Aš turiu fotoaparatą ir sukurtas nuotraukas nešiojuosi USB, įdomu kur man kreiptis, kad gaučiau “autorinį atlyginimą” už savo darbą? Ypač jeigu mano nuotraukas taip pat nusikopijuos kiti žmonės?

  2. courapca sako:

    Oi oi. Mano pirmas diskelis buvo 5″, ir kitokių kaip juodi nebebuvo, o tais laikais, kai tu eksploatavai savo salotinį, aš jau naudojau CD-RW. Dabar tam reikalui yra dropbox ir mobilus telefonas su 2GD SD kortele.

  3. courapca sako:

    o internetą mes naudojam nuo gūdžių 1995 metų universitete🙂
    Ir kompai buvo “žvėrys” – pvz. 80386 su 16 MB RAM ir 1 MB videoatminties. Pats pimasis buvo XT, kur RAM buvo 640 KB ir kieti diskai po 10 megabaitų🙂

Parašykite komentarą

