Pasidarykite obuolių pyragą…

Dažniausiai norint ko nors skanaus arba vartau savo vienintelę saldžių receptų knygą, arba Googlinu. Šįkart vėl radau  receptą Pragaro virtuvėje – tai obuolių pyragas. Nesilaikiau visiškai recepto, nes cukraus trūkumas ir sugalvojau geriau daugiau cukraus užbarstyti ant obuolių kartu su cinamonu. Na patinka bandelės su cinamonu. Šįkart atrodo irgi neprašoviau. Vis dar nesiryžtate pasigaminti? Na pabandykite, gi Jums tereikia sekti instrukcijas, kurios dar ir iliustruotos, Pragaro virtuvėje ir turėsite ką skanaus vakarienei. O jei dar netyčia šaldiklyje mėtosi ledų dėžutė išvis pasaka. Nepavyko įtikinti? Štai mano nuotrauka:

Obuoliu Pyragas Ir Tirpstantys Žalios Arbatos Ledai

Jei norite kitokių ledų, galite ir juos pasidaryti – pažiūrėkite Delfi.lt video medžiagą. Na aš neišlaukiau tų dviejų valandų, man ir patirpę gerai🙂

Skanaus!

Apie pow
Google+ URL - http://www.google.com/+powww

2 Responses to Pasidarykite obuolių pyragą…

  1. NePo sako:

    O aš vis tikiuosi, kad man kas nors padarys…😀

Parašykite komentarą

