Savu dviračiu į Europą 2010

Šiais metais ir vėl organizuojamas dviračių žygis „Savu dviračiu į Europą“. Praeitais metais nesudalyvavau, o šiais tikiuosi pasivažinėti. Žygis prasidės gegužės 9 dieną 10-11 valandą nuo Seimo didžiojo kiemo ir maršrutas turėtų būti beveik  palei Nerį link Verkių rūmų(apie 11km). Daugiau informacijos galite rasti čia, nes  parašyta, kad tai kol kas tik projektas🙂 Taip pat, kaip ir praeitais metais, galima registruotis dviratis@lrs.lt arba tel. (8 5) 239 6000 (vėliausiai iki gegužės 6 d.  17 val.)

Po žygio Verkių parke bus žymimi dviračiai, jei norite pažymėti – atvykite bent į parką🙂

Iki susitikimo žygyje!

Tikiuosi nelis, o jei lis tai neatbaidys Jūsų!😉


Šiek tiek nuotraukų iš šio žygio.


Apie pow
Google+ URL - http://www.google.com/+powww

9 Responses to Savu dviračiu į Europą 2010

  1. o, jeigu išvardinti logotipai Iš Tikro rūpintųsi dviračių transportu..

    • pow sako:

      bandote kažką įžeisti, ar aš kažko nesuprantu? Dviračių transportu turi rūpintis kiekvienas žmogus, o ne kažkas valdžioje.

      • turbūt kad tikrai nesupratot, ir turbūt nesuprasit. parodykit man “kiekvieną žmogų”, tiesiantį dviračių takus, ženklus, leidimus vežtis troleibusuose ir traukiniuose? Jei nematote problemos, tai ji yra “jumyse”. O jei pagrįstoj kritikoj jums regisi tik įžeidinėjimas, tai vėlgi tas pats.

  2. pow sako:

    manyje problemos nėra. Taip, man irgi nepatinka, kad nėra vientisų dviračių takų, negalima vežtis troleibuse, bet man į visa tai nusispjaut – aš vis tiek važiuoju tik dviračiu. Net jei nuleidžia padangą toli nuo namų, aš jį tiesiog parsivelku. Ir kam dabar kurti dviračių takus, jei vis tiek jais bus baisu važiuoti dėl visokių kelių erelių? Bent man ir kitiems kol kas didžiausia problema yra vairuotojų ir nevairuotojų požiūris į eismo dalyvius.

    • tai aš irgi važiuoju, tik man nenusispjaut. kritikuoju ne jus, o eilę “valstybės galvų”, išsirikiavusių šiame plakate taip, lyg čia kažkaip prisidėtų. šis akibrokštas/paradoksas mane ir sujaudino. peace😉

      • pow sako:

        na tai jie gi tik skatina važinėti… nežada nieko pataisyti. Galima sekmadienį nueiti ir pasiklausti.🙂 o jie matyt nenori stengtis prisidėti, nes balsuojančių būtų mažuma.. Ar buvo kur nors apklausa kam skirtumėte paramą: gatvių remontui ar naujų/dviračių takų?😉
        įdomu ar tas „naujai“ atidarytas dviračių takas palei upę bus vėl skylėtas kaip ir praeitais metais, ar šįkart jau išlygintas…

  3. lol sako:

    Vaikiška programa ir nelabai įdomi.
    Kur pasidėti dviračius saugiai, kai bus einama į rūmus ir per pažintinę ekskursiją pėsčiomis? Nes mano dviračio padangos lengvai nusiima vos pasukus rankomis galiuką.

    • pow sako:

      niekas neverčia dalyvauti. O dėl nusimamų padangų – pas mane irgi jos taip pat lengvai nusiima ir pas dauguma taip pat. tam yra specialūs raktų ir balno užraktai – http://gerasdviratis.lt/lt/priedai/spynos/. Jeigu nenori keisti, galima rakinti ir priekinį ir galinį ratą su spynom😉 man atrodo ten pažintinė bus ir su dviračiais🙂 ir kažkaip manau, jog bus ir kur juos prirakinti…

  4. Atgalinis pranešimas: [foto] Savu dviračiu į Europą 2010 « Perkam. Taupom. Neperkam.

Parašykite komentarą

