Pirkimas internetu iš Honkongo ar iš kur nors kitur
22 balandžio, 2010 21 Komentaras
Jeigu planuojate ką nors dabar pirkti iš kur nors toliau nei Lietuva, tai nedarykite to. Juk lėktuvai ilgai neskraidė ir susidarė didelės siuntų eilės. Apie tai buvo parašyta ir Lietuvos pašto, ir vakar Honkongo pašto puslapyje. Tik antrasis nurodo, kad visa tai gali trukti savaites… Manau su kitais panašiai bus, tiesiog patikrinkite siuntų tarnybos informaciją prieš kažką pirkdami/siųsdami.
O mano siuntinys iš dealextreme taip dar ir neatvyko. Iš tiesų kažkaip ilgai jį ten net viduje stumdė. Užsakyta 03-29. Išsiųsta 04-02. Išsiųsta link Lietuvos 04-10. Tai ką pataikėm ant ugnikalnio?? Ar pašte/pasieny užstrigo… nepatinka man tie pirkimai ne iš Europos. O kad tas norintysis pirkti būtų pasakęs, kad ne iš Europos čia siųs… nepirkčiau.
Ar laukiat kokių siuntų? Ar teko pirkti iš dealextreme?
P.S. Dar radau gerą pavyzdį, kad nereikia pirkti per aplinkui :))
norėjai kažką pigaus ?
Ar žinai patarlę, skupus moka dvigubai ? 🙂
ne aš norėjau, o manęs paprašė nupirkti…
iš tiesų tai kaina ten beveik tokia pati kaip maximoj, tik pasirinkimas didesnis 🙂
Susidūriau su panašia problema. Užsakytas siuntinys iš DealExtream.com 03-01, o kad išsiųstą į LT gavau porą pranešimų 03-14 ir 03-21. Tačiau niekas nepasiekė LT..
o nebandėt rašyt dealextreme’ui? 🙂 siuntė dukart, tai matyt, kad padalino siuntinį į dvi dalis 🙂
ech ebėjuj geriau pirkti, nes kiek teko negauti prekių, tai grąžindavo pinigus 🙂 tai gal ir čia grąžins?
Žinoma bandžiau. DE siūlė palaukti dar savaitę, o kas po to – žiūrėsim rytoj.
Gal ir du kartus, tačiau pagal pirmosios siuntos tracking kodą nieko post.lt nežino, o antrasis siuntinys ir to tracking kodo neturi. nėra kaip ieškoti.
Iš ebay’jaus siuntiniai irgi stringa, pora siuntinių iš HK turėjau – vienas neatėjo 2mėn (padarė refund), antras atėjo po 1.5mėn.
joo… iš HK nepirksiu daugiau 🙂 nebent suplanavus iš anksto, prieš pusę metų :))
Pirkau prieš naujuosius. Viskas puikiai atėjo 1mėn begyje.
Atgalinis pranešimas: Pirkimas internetu iš Dealextreme.com (gavau) « Perkam. Taupom. Neperkam.
as irgi laukiu siuntinio is HK jau 50dienu.issiunte kovo 23d.ir dar negavau
aš tai gavau, nes pasirodo, kad strigo pašte, kuris nesugeba atnešti pranešimo iki mano namų. apie tai parašiau https://powiuke.wordpress.com/2010/04/30/pirkimas-internetu-is-dealextreme-com-gavau/
reikia jums kuo greičiau tikrinti post.lt įvedant kodą arba skambinti tiesiai į savo paštą, bet vis tiek būtina žinoti kodą. Nors gal jie jau grąžino atgal į HK…
Paskatintas sito komentaru pasijudinau ir as. DealExtream antra savaite is eiles prase dar palaukti savaite, gal ateis, buna, kad ateina po > 2men.
Post.lt jokios informacijos apie siuntinius neturejo. Uzklausa i info@post.lt atejo irgi su neigiamu atsakymu.
Pasiskambinus i vietini pasto skyriu informavo, kad siunta Lietuvoje nuo 05-08 ir tikriausiai jau kita savaite pasieks vietini skyriu ir galbut gaveja. Nuo uzsakymo bus praeje daugiau, kaip 2.5menesio..
Ejau i pasta kas savaite,nieko nera ir paradavejas neatsako i laiskus .Pavelavau kreiptis i Rezoliucijos centra 1 diena.Preke kainavo 630lt.gaila buti ,jeigu negauciau ,jau praejo du men.Numeri pardavejas atsiunte,bet is septiniu skaiciu ,be jokiu raidziu,nezinau kaip pasitikrinti,nieko nerodo.
o čia iš DealExtreme ar kur kitur? man pašto puslapy irgi nerodė, geriau skambinti į paštą ir sakyti kodą… gal užkliuvo kur nors per tą ugnikalnį… tikiuosi gausite siuntinį.
is ebay HK pirkau,kazin ar tas numeris is septyniu skaiciu geras.siaip maciau ,kad kazkur numeris buna is devyniu skaiciu ir dar keleta numeriu.
manau nesvarbu kiek ten skaitmenų, jei turi IE, bandykite per jį įvesti į čia arba rašykite dar kartą laišką siuntėjui, kad negavote – jie gi privalo grąžinti pinigus. Bent man grąžindavo, kai parašydavau, kad negavau, palaukdavom šiek tiek ir jie patikrindavo pašte…
ir pas mane tracking kodas buvo iš dviejų raidžių pradžioje, tada devynių skaitmenų ir vėl dviejų raidžių, bet kas ten žino kaip jie ten sugalvoja tuos kodus duoti, gal ir neturi būti raidžių.
kai praejo 45 dienos ,pardavejas neatsako i laiskus,nezinau kaip kitaip su juo susisiekti
http://resolutioncenter.ebay.com/ vis tiek eikit ten, dar galit paieškoti informacijos paypal’e… parašyti neigiamą atsiliepimą apie pardavėją ebėjuje
Tupikas,neiseina parasyti atsiliepima apie pardaveja,nes prejo 60dienu,mano pirktas daiktas kaip ir prapuola ,atrodo kad nebuvau pirkes.Laikas kaltininkas,nereikia delsti .Negavai laiku ir kreipkis i rezoliucijos centra
tai rašykit visur, kur tik leidžia, kad ir čia : http://answercenter.ebay.com/forum.jspa?forumID=11
http://pages.ebay.com/coverage/index.html
ir užklausimus pardavėjui reikia per ebėjų rašyti 🙂
rasiau pardavejui,bet jis neatsako,ebay rodo,kad neregistruotas,gal pristabyta jo veikla ir uzblokuota saskaita,paskutini karta is jo pirkejas gavo geguzes 14d.