Facebook’as maitina ir reklamuoja

Jau viename įraše rašiau, kad tapę vienos kompanijos fanu/draugu, galite laimėti kelionę. Na ne šiaip ten kokią kelionę, kuri mano nuomone yra neegzistuojanti. Aš visada skeptiškai vertinu gaunamus pasiūlymus tapti fanu kokio nors konkurso, kaip laimėk nemokamą kelionę į Peru ar Macbook’ą. Manau tokie fanų puslapiai yra tik dėl reklamos ir nieko neduoda… Tikiu tik tais fanų puslapiais, apie kuriuos rašoma tos įmonės tinklalapyje. O jūs?

Taigi, vieną dieną perėjau per kelis mane dominančius įmonių puslapius ir radau pasiūlymus tapti fanais. Ir kaip tyčia pačiu laiku. Pasirodo kai kurios lietuvių ar turinčios Lietuvoje padalinių įmonės dar tik pradeda keltis į Facebook‘ą ir siūlo draugams laimėti ką nors. O kodėl nepasiūlyti, jei vėliau galės reklamuoti savo produktus ir skelbti apie akcijas beveik nemokamai?

Vienas iš paskutiniųjų tokių puslapių yra Submarino. Šiuo metu jie turi 328 fanus. Kažin ar ilgai bus tiek mažai? Darbo dienomis vyksta akcija – atsakyk pirmas į klausimą ir laimėk picą(picą aš jau suvalgiau ;)). Iš tiesų įdomu kokia progresija didės jų fanų skaičius, visgi picerijų jie nedaug turi, ne taip, kaip Čili(jau turi 9433 gerbėjus), kuris yra didžiausias tinklas Baltijos šalyse, bet gal? Kiek teko stebėti tai fanų skaičius labiau priklauso ne nuo to, kiek jie turi parduotuvių, picerijų, o nuo to, kokia akcija ar šiaip ką gero tas puslapis gali pasiūlyti naujiems draugams. Tarkim vežimo kompanija Simple Express, kuri tik šiandien išleidžia savo pirmąjį autobusą į Varšuvą, turi jau net 2651 fanus. O žinote kodėl? Komunikaciją internete jie pradėjo vasarį nuo Twiterio ir Facebook‘o. Tik vėliau atsirado jų tinklalapis ir tik dabar prasideda tikroji veikla. Žmones jie pritraukė pažadėdami pirmiems 500 keliautojo pasą, su kuriuo tas žmogus galės nemokamai keliauti iki šių metų galo. Kaip manote kiek laiko užtruko surinkti tiek draugų? Neilgai. Na, žinoma, sakysite, jie ir pasiūlė nerealų dalyką. Taip, nerealus, bet kaip visada su tam tikromis taisyklėmis – juk autobusas neguminis, ir retai kada žmonės važiuoja vieni. Na turiu aš irgi tą jų pasą ir laukiu kelionės. Išgirsite kas kur ir kaip kai išvažiuosiu ir grįšiu. Bet grištame prie temos. Taigi, ši kompanija per labai trumpą laiką sugebėjo prisikviesti nemažai gerbėjų, o vat kita labiau žinomesnė ir gyvuojanti šiek tiek ilgiau taip ir sunkiai bando pritraukti žmonių. Ši kompanija taip pat užsiima keleivių pervežimu ir vadinasi Lux Express ir dabar turi 1427 fanus. Jie antrą savaitę bando padidinti skaičių iki dviejų tūkstančių. Ta proga siūlo laimėti kas savaitę nemokamą kelionę, apie kurią jau net ir rašiau, – tereikia tapti fanu. Įdomu kiek laiko reikės?

Jeigu esate Facebook‘e ir dar nesate visokių fermų vergas, apsižiūrėkite ar Jus dominančios įmonės nepersikėlė į Facebook ir ar nesiūlo ko nors Jums naudingo.😉 Juk Facebook‘as yra viena iš geresnių informacijos skleidimo vietų – pagrindinis puslapis pas vartotojus atsinaujina automatiškai ir jiems nereikia kiekvieną kartą užsukti į dominantį puslapį(ne ne aš ne apie RSS ir kitą prenumeratą šįkart…).

Apie pow
Google+ URL - http://www.google.com/+powww

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: