Ebay. Ką daryti?!

Pirkau vieną prekę iš Honkongo. Laukiau mėnesį ir nesulaukiau. Kadangi pas pardavėją buvo parašyta, kad prekė turi ateiti per 2-3 savaites, parašiau, kad dar negavau. Ir pardavėjas net nepaklausęs ar nenorėčiau dar palaukti to ar kokio kito, tos pačios kainos, daikto iškart grąžino pinigus. Tai būtų gal ir visai gerai, bet po keletos dienų visgi gavau aš tą prekę🙂 Žiauru🙂
Parašiau jau pora laiškų pardavėjui ir nežinau kaip jam grąžinti pinigus. Tikiuosi viskas išsispręs.🙂

Ar kam taip buvo? Jei taip buvo ar gavę prekę pranešėte pardavėjui ar dvejojote? Jei visgi buvote geras žmogus, tai kaip grąžinote pinigus?

Apie pow
Google+ URL - http://www.google.com/+powww

5 Responses to Ebay. Ką daryti?!

  1. Mantas sako:

    Neteko su tokia situacija susidurt, bet žinau, kad mane sąžinė užgraužtų, jei negrąžinčiau🙂

  2. pow sako:

    pardavėjas man dar nieko neparašė🙂

  3. Untis sako:

    Čia jau tavo pasirinkimas.🙂 Jei nori elgtis sąžiningai, tai tiesiog susirandi savo pardavėją per paypal pagal jo email (jį galima pamatyti panaršius paypal istoriją) ir jam tiesiogiai pervedi pinigus.

    • pow sako:

      ačiū, Unti, galų gale susiradau ir pervedžiau🙂 Nors per tą mėnesį nė į vieną mano el.laišką neatsakė pardavėjas. Matyt tie mano 8 doleriai ne pinigai🙂

  4. Untis sako:

    Beje man ir taip buvo, bet likau “kiaulius” ir negrąžinau tų poros eurų…

Parašykite komentarą

