Dviračio žymėjimas ir vėl. FAIL

Šiandien vėl nusprendžiau važiuoti pažymėti dviratį. Na.. niekaip nenuvažiavau, kai buvo paskelbtos ženklinimo akcijos. Pasiėmiau į darbą popieriukus ir prieš darbo pabaigą pagalvojau paskambinsiu pasiklausiu, na, dėl visa ko… Tai ką aš sužinojau? Ogi nieko… dviratis ir vėl liko nepažymėtas. Skambinau net trims numeriais, du iš jų buvo skirti “Pasiteiravimui”, ir iš abiejų mane nusiuntė kažkur kitur. Kai antrasis pasiteiravimo pasakė trečią nr, galvoju, och, galų gale pasakys kur ir kada galėsiu apžymėti savo dviraatį. Deja, trečiasis numeris pasakė, kad dirba iki 15:45… Skambinau beveik puse keturių🙂 Pasakė kitą savaitę kažkada ilgiau dirbs. Kada tiksliai aš nesupratau. Bet aš norėjau greičiau, todėl paklausė iš kokio rajono aš, ir kai pasakiau, tai sako, oij, čia gi ne ta seniūnija, skambintkite į savo. AHAHAHHA. Beet aš į savo skambinau patį pirmą kartą🙂 Tai nebeskambinau ir nebepažymėjau… Taip ir nesupratau kam ir kur ir kodėl turiu skambinti😀

Apie pow
Google+ URL - http://www.google.com/+powww

Parašykite komentarą

