Dviračio draudimas 2 arba elektroninis aptarnavimas

aš dar neapsidraudžiau🙂 Po poros dienų, kai jau parašiau apie tai žinutę, gavau dar vieną atsakymą į mano klausimą. Atsakymas mane nustebino, nes galvojau, kad tos, kurios greit neatsakė, arba neskaito e-laiškų arba nedraudžia. Žinoma, žinutės buvo įdomios. Pirmiausia, gavau pranešimą, kad laiškas perduotas atsakingam asmeniui, po to, tas atsakingas, kad šiandien nespės atsakyt ir parašys rytoj. Tarp šių laiškų skirtumas buvo toks, kad viename nebuvo lietuviškų raidžių… Kitą dieną gautas pirmas laiškas irgi buvo be lietuvybės ženklų, tekstas visai nesulygiuotas, skyrybos ženklai neaiškūs – painu skaityti🙂 Bet tiek to, man svarbiausia kaina, o ne raštingumas. Visgi iškilo kažkoks klausimas ir uždaviau dar vieną… O žinot koks klausimas?🙂 Pirmam laiške buvo parašyta, kad dviratis draudžiamas, jei prirakintas prie tam skirtų dviračių stovų. Tai aš bac galvoju, na ir nesąmonė.. gi ne visur tie stovai yra, tai taip gražiai, mano nuomone, atrašiau ir paklausiau ar ten koks radiatorius nesiskaito..😀 Ir dar vieną klausimą uždaviau(kai kas sakė, kad bjauriai, nu bet aš juokais… gale gi šypsenėlę dar pridėjau…), bet neįsivaiduojat kokį atsakymą gavau –  didžiosiomis raidėmis visas tekstas buvo! AAAA. Galvojau jau kažkur įkirtau, arba žmogus nemokėjo išjungt caps locko. Ir va, prisiminiau, kad uždaviau dar klausimą apie sutarties laiką, bet atsakymo negavau🙂 Keista.

Tai va papildymas prie ankstesnės lentelės:

Mokestis Išskaita Namų turtas Už dviratį visam sutarties galiojimui Už dviratį vienam įvykiui iki
A 200 300 50 000 2000
B 380 200 50 000 5000 2000
C 300 50 000 1850
D 221 5000 2000
E 115 200 137 500 butas? 4000 1500
F 169 200 50 000 2500

Apie pow
Google+ URL - http://www.google.com/+powww

One Response to Dviračio draudimas 2 arba elektroninis aptarnavimas

  1. jomajo ismokit rasyti komentarus nes ir tavo straipsnio neimanoma normaliam zmogui net suprast apie ka kalba eina, kai tema pakeiciama apie kazkokias smulkmenas desimt kartu!
    Citata:
    “Tai aš bac galvoju, na ir nesąmonė.. ” “didžiosiomis raidėmis visas tekstas buvo! AAAA.”

Parašykite komentarą

