Bloga arba gera diena.

Na ką, išaušo trečiadienis, lyg ir ne trylikta :)  Į darbą kaip visada vėluojam, bet tai yprasta🙂 Žodžiu per pietus netyčia pasakau, kad einam į
Submariną, gi ten dar lyg vyksta akcija maža pica iš 5 ir trinta sriuba, dėl kurios aš ten tik ir einu – už pusę kainos. Jėė. Tai va, ateina padavėja, aš iškart išpyškinu be intonacijos “havajų trinta sriuba “, sustoju, pažiūriu į “lankstinuką”, rodau ir sakau “ir mažąąąąą… oij”. Žodžiu, suprantu, kad kažkokią nesąmonę jau spėjau suveblenti😀 Nieko, padavėja suprato🙂 Po keletos minučių ateina picos🙂 pasirodo, mano nėra – kažkas kažką sumaišė. Na ką, mano nuotaika ir taip dar gera, tik neramina šiek tiek, kad ilgai reiks laukt. Mano nuostabai, visgi net labai greit gaunu iškeptą savo piciukę. O kiek ant jos visko buuuvo, neišpasakytai daug ir skanu.  Man net per daug – prieš tai atsivalgiau skaniosios jų duonos😀 Linksmi pietūs🙂

Na ką, toliau laukėm vakaro, kai buvau susitarus eiti į vichy vandens parką. Darbas, kaip visada per anksti baigiasi, tai nusprendžiau pasivaikčioti – sušalau kaip nežinau kas, bet nieko, viduje parko greit sušilau ir prieš pat susitikimo laiką, gaunu sms, kad niekas neateis😦😦😦 Na bet, visgi nesąmonė būtų eiti namo ar į sporto klubą. Iš tiesų net nepasigailėjau, kad nuėjau  – gi dabar vyksta SPA vakarai! JEY! Pirmiausia nuėjau į kūną lavinančius užsimėmimus vandenyje – paskutinis užsiėmimas geriausias. Jei kas eisit jų metu, nesėdėkit arti dalyvių – galit būti aptaškyti :))) Tai va, po šio užsiėmimo nutariau pabandyt į kažkokią atpalaiduojančią pirčių programą. Na ir ką, labai patiko  ir  tilpau į pirtelę, ir net nenualpau, ko labai bijojau, nes kaip kai kas pasakojo, kad gali būti labai karšta, bet taip nebuvo🙂

Tai va, po šių “užsiėmimų” nuotaika buvo beveik puiki. Tik! Einu link savo spintelės pridėdinėju ir vėl pridėdinėju, ir vėl, ir vėl, ir nuo rankos net nusiėmiau savo raktelį, ir vėl bandau… na ne pro kur… gerai, kad netoli yra kažkas panašaus į “Informaciją” (aš kai be akinių nieko nematau, ir tada buvau be jų, tai net nežinau ką ten tie žmonės veikia) ir sakau, kad neatsidaro😀 Aišku pirmiausia pagalvojo,kad aš pamiršau kur pasidėjau savo daiktus… na, bet aš dar prisimenu ką kur dedu, ne tiek man ir daug metų :)) Žodžiu pabandžius kelis kart ir neatsidarius durelėms, nubėga ir atsidaro durelės🙂 Liepė persidėt į kitą, o aš jau vos ne išsigandau, kad reiks laužt tą spintelę ir traukt daiktus😀

Tai va, taip ir nesupratau ar čia buvo bloga ar gera diena. Visgi manau, jog galbūt gera, nes namo ėjau su šypsena – nepaveikė manęs aplinkybės, kurios anksčiau žiauriai nervindavo🙂

Apie pow
Google+ URL - http://www.google.com/+powww

Parašykite komentarą

